Followers

Friday, July 6, 2012

GiveAway Contest Gila #1: Watak Kegemaran


Watak kegemaran aku adalah ~
Jeng ! Jeng ! Jeng !
Lelouch Lamperouge atau nama terhormat dia Lelouch vie Brittania ( dari Anime Code Geass ).

Uish ! Zaman sekolah dulu aku selalu berangan-angan nak kahwin dengan Lelouch ( pasal waktu aku anti-lelaki jadi tak couple la ). Lelouch nie dah la hensem... Purple eyes ! Memang cair la hati aku.. Hihihi...
Kerabat diraja jugak tu ! Wahhhhhhhhhh ! Otak geliga dan seorang yang tinggi... Oh dear ! Lemme hug you Lelouch-sama !
Bukan tu je, power dia jugak buat aku teringin nak korek mata dia. Oppsss !


4 comments:

imantizz_truper said...

hensemnya....mata purple? sungguh cute!!! datang dari segmen yg sama...

http://cintasampaisyurgaabadi.blogspot.com/2012/07/buasir-otak-giveaway-contest.html

Nono Lu said...

kan2? ncem kan? :)

Faizul Osman said...

watak ni sy tak pernah tahu... sy minat upin ipin je...

http://mohdfaizulosman.blogspot.com/2012/07/lulus-dan-8-jam.html

Nono Lu said...

pasal anime nie lom tayang pon kat channel malaysia ( animax pon x ).
kalau peminat anime gundam seed destiny, sure dorang tao anime Code Geass NIE GAK :) and dapat detect dr anime pe ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...