Followers

Friday, June 22, 2012

Giveaway Aku Suka Saya Benci by Dieya


5 perkara yang aku suka:
heart

1. WAJIB nie, aku suka makan dan kalau keluar je dari rumah, tak sah tak cari or beli makanan sedap dimata tanpa kira berapa pun harga makan tu. :)
2. Aku suka bergambar, 1 hari tak sah kalau tak bergambar. :D
3.Aku suka bila pagi-pagi buchuq aku bangun tidur or balik kerja, dia akan call aku. XP
4. Aku suka online. huhu
5. Aku suka dapat items yang cantik2 ( tak kira la accessory, pakaian, mekap bla2 asal cantik ) hihi
6.Aku suka makan dan makan lagi... *opps ! terlebih pulak =D







5 perkara yang aku benci
strez
  1. Bangun awal pagi. Rosak mimpi indah aku  oooo
  2. Aku benci bila orang naikkan darah aku time mood aku tengah baik or mamai ( bangun tidur)  zzz
  3. Haa! Bila line internet aku tetiba bikin aku mental.  fuck
  4. Tak dapat makan , makanan yang sedap ! Oh no !  :`(
  5. Aku benci bila takde customer yang nak beli barang dari aku time aku tengah sengkek....  :(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...